we can't go back again

Tar en liten paus från pluggandet.. Pluggar fysik har prov imorgon, måste klara det! Och bli av med den! Imorgon har jag knappt någon lektion, har mentorstid klockan elva till halv tolv, sen klockan tolv ska jag skriva provet och efter det är jag ledig för dagen.. (:
Då ska jag hem till Belma och ha det trevligt med henne & jossan på alla ♥♥ dag!
Ja har man inte någon pojkvän får man ta vännerna. Nu kanske man kan tolka det där fel, att när man har en pojkvän att man ska strunta i vännerna då. Det får man inte göra, right ? Samtidigt som det finns vissa som inte tänkt på det tyvärr.. Som sedan kommer på att man har vänner när det tagit slut med killen.. Tyvärr som sagt.

Fick jag välja skulle jag välja dig, du är Mr.Perfekt.

"- Det var han från spelbutiken
- Ah jag vet han är så jävla het.
- Aha du, jag ska nog gå och köpa lite mer festis där sen.."


We can't go back again..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback