Sjuk på en fredag,

Åkte in till Eskilstuna idag med Belma. Jag var som en fluga utan huvud, det fanns massa SNYGGA kläder, oh vad jag vill ha! Jag köpte iallafall en stoor väska, en tröja och tights bara (: på tåget hem så satte jag och Belma oss på fyra sättet, skönt tänkte vi. Men nej då kom det en kille och och tjej och satte sig brevid oss. Killen tog fram en sån där Rubiks kub? om det nu så heter. Som är typ omöjlig att lösa, iallafall för såna som mig och Belma. haha. Men ni skulle sett, den där killen löste den på typ 20 sekunder- han sa att det tog 20 sek men fan det såg ut som fem sek!
Han märkte väl att jag och Belma glodde som satan så han frågade om vi ville försöka. Ah om du vill sitta på tåget i en vecka tänkte jag. Sen var jag tvungen och fråga ifall han varit med i Guiness rekordbok, för han var ju grym på det där! Nej jag är lite för långsam, var svaret. Ehm okej, hur lång tid tog det för snubben som är med i rekordboken då?! Haha, men han var sjyst killen satt och snackade med oss.

Nu är Belma här hos mig. Vi ska nog göra oss snygga och dra på någon fest, kanske? Och jag är sjuk..

Kommentarer
Postat av: boris

aa det är hon! A visst är Luka lik mej.. :P hehehe
du ser likheten! :p hehe nee men he's cute!

2008-02-23 @ 10:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback