sick as hell

Det var längesen jag var såhär sjuk. Har varit sjuk i fem dagar nu, det går aldrig över kommer hålla i sig i minst tre dar till känns det som. Först feber och ont i halsen, sen världens förkylning och illamående hela tiden. Undra om inte jag har fått bihåleinflammation...Ska nog inte till skolan imorgon heller, ska nog gå och ta prover... Usch, vill bli frisk nu! Fast det finns ju en fördel med att vara sjuk, man blir smal! (; känns som det iallafall jag har ju bara levt på proviva och skorpor i två dar. haha :) Ska gå och ta det lugnt nu försöka bli frisk .


Kommentarer
Postat av: My

Krya på dig (: Allt bra annars då? (förutom sjuk..)

Postat av: belma

Kom till skolan fan! snart kommer jag börja strejka..fett jävla värdelöst tråkigt utan dig..

2008-02-26 @ 21:40:47
URL: http://belma.blogg.se
Postat av: ena

klart det är tråkigt utan mig baby (;

2008-02-27 @ 11:58:00
URL: http://ennaena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback