SEGERN ÄR VÅR! SEGERN ÄR VÅR!

SHIT! Vilken match!!! De som inte var där missade något. Haha, jag är hes efter allt hejande på Europa och buande på Thomas.
Matchen började bra, det var en bra match tills saker och ting började spåra ur. Thomas satt på ena sidan av läktarn och buade på oss och hejade på sig, Och Europa på den andra sidan hejade på sig och buade på Thomas... Sedan började man ta till mickarna när det var sisådär fem minuter kvar...
Omar som då var Thomas "coach" sa att de tre första från Thomas som gör mål får som belöning ta varsin flicka från... EUROPA!

Så när Thomas hade tagit sin fjärde time-out gick en tjej från europa fram mitt på plan, tog micken : Ja, Europas egna skönhetssalong vill efter matchen bjuda er på en gratis vaxning! (thomas hade ju några ickesvenskar på plan.)
Men det slutar inte där, då tar en kille från thomas laget, som tog illa upp av det hon sa och säger: Det tar fem minuter för mig att vaxa mig men det tar fem jävla år för dig att banta din tjocka jävla kossa.
och då spårade det ur, någon jävel kastade ägg, skulle träffa henne men gjorde inte det. då ska vi, europa, ta och torka det där?! ägget, det var ju de som kastade. Vi ropar på killarna i laget att de inte ska torka det där! De ska inte sjunka så lågt! Meeen de gör det iallafall och ... haha så jävla klockrent, när de torkat det där så tar de den där äckliga och äggiga toa rullen och suuular på Thomas läktaren. HAHA.

De fick avbryta matchen där för thomaseleverna betedde sig fult, det med äggen, det var en minut kvar det stod 2-1 till Europa och vi vaaaaann! Det kom två thomas killar och ställde sig på ett bord på europas sida och började skriva: VI HATAR EUROPA! haha, och jag som stod framför de vänder mig om, tror att jag ska få feedback liksom och skriker tillbaka med min pipiga skrikröst: DET VAR DET SÄMSTA, DET SÄMSTA VI HAR HÖRT!
Ni var det sämsta det sämsta vi har sett!

Nej men det var grymt kul när det började spåra ur för thomas var så jävla lacka att vi ledde. Jag har bara en sak att säga, Segern är vår och :

EUROPA ÄR STOLTA!!EUROPA ÄR STOLTA!


nu börjar det spåra ur :D

Segern är vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback