nu kör vi kör vi!

Skulle ha åkt till Eskilstuna idag, men jag orkar inte.. Ska till min kusin senare och fixa nagelförlängning på henne . Måste plugga lite idag också, har prov direkt efter lovet, JA men det är ju kul att man får slippa tänka på skolan på lovet, väldigt sjyst! Går sista året nu i höst- det är väldigt snart! Ska bli grymt skönt att bli klar med skolan, men det slutar ju inte efter gymnasiet, inte för mig iallafall.. Blir o plugga några år till.. =/  Sen ska jag ut i världen och roa mig!
Vill festa ikväll med!

"Jag och mina tjejer vill gå ut på stan, ut och festa tills natten blir till dag, ah så vill du vill - kom igen nu kör vi kör vi! "
(;

image102































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback