Måndag

Belma bubbu kom till mig igår runt fem, hon sakna mig så jävla mycket var bara tvungen att träffa mig (; Farligt att börja umgås med mig, jag är beroendeframkallande ;)
Nej men vi skulle bara ta det lugnt, fika hemma hos mig snacka lite skit och så.. (; Men när hon kom, ville vi gå ut och ta en promenad, det var superskönt ute verkligen! Inte för kallt och inte för varmt, lagom! Så vi tog en liten runda, var hemma hos mig igen vid åtta. Hon skulle ta bussen hem halv tio men inte blev det någon buss hem inte. Vi fick höra att det var fest så vi gick ner på en gång till mitt rum och började fixa oss. Josephine och Dino, belmas bror, kom till mig också och runt halv elva var vi klara och påväg till Felix. När vi kom dit var det typ bara tio pers, happ ska man stanna eller ska man gå? Men allt folk kom sen och det blev rööj. Det var grymt kul, folk stod på borden, jag själv höll mig till stolarna (; haha. behövde verkligen släppa loss, har inte festat på evigheter.Det var kul att träffa alla också! Jag & Belma kom hem halv fyra satte oss i köket och åt fyllemat (; väldigt nyttiga! Sen när vi lade oss i sängen, belma pratade på som vanligt om alla och ingenting typ :D Jag somnade som en stock, var helt slut. :)

Belma väckte mig tio idag, hon skulle ta bussen som gick halv elva... Jag gick till stan och åt lunch med mamma, pappa, syster och bror, sen satt jag och fika med min kusin. OOOH, det kom in värsta knäppa tanten! Shit hon var helt körd någonstans- jag tänkte bara skjut mig! Ah men hon kom in och gick fram till Gabbi som jobba. Så säger hon att hon tappat sin halsduk där i lördags när hon var och fika. Gabbi sa att hon inte visste något om det för hon jobbade inte i lördags och sa åt henne att hon skulle vänta på Naman (chefen). Jag och Amila (min kusin) satt vid ett litet bord men Amila stod ute så den där tanten bara satte sig på Amilas stol, vid mig, men vände stolen mot kassan. Så tog hon upp en liten MER dricka ur väskan och började suga ut all luft ur den typ, för drickan var slut. Och så kommer Naman så ställer hon sig upp och börjar berätta för honom att hon satt här och fika i lördags och att hon hade tappat sin halsduk där. Naman ba ah jag kommer ihåg dig men vi har inte hittat någon halsduk, det är ingen som har glmt något här. Så börjar hon skrika, och fiket var fullt med folk. "JAG SATT HÄR, TOG AV MIG JACKAN OCH DÅ TAPPADE JAG HALSDUKEN, JAG SATT HÄR." Och Naman sa till henne igen men jag städade här i lördags och det var ingen halsduk här. "DET SATT EN MAN DÄR (så peka hon på en stol) OCH HAN TITTADE PÅ MIG HELA TIDEN HAN MÅSTE HA VARIT INTRESSERAD AV MIN HALSDUK!"
Ja kanske det sa Naman. "NÅGON MÅSTE HA TAGIT DEN!" Så var hon påväg ut, så kom hon tillbaka igen : "Har du kanske tagit min halsduk, det var en vit med en katt på" Till Naman, och naman ba Nej jag har itne din halsduk! Så gick hon till dörren så började hon rota i korgen med filtar ifall hennes äckliga halsduk var där. Men när hon såg att den inte var där började hon kolla i papperskorgen. Hahahah, helt körd tant. Stackare. Men kul var det.

Men men, efter fikat kollade vi lite nere på stan jag och Amila.. Gick upp mot mig sedan, men innan vi gick hem till mig så solade vi, nu är jag lite brunare iallafall:) 

Ska nog träffa Ida ikväll, kanske drar på fest eller kollar film med Luka tönten (: 

Maybe, I should start writing on english too, cause there's not only swedish visiters :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback