Kanske sista blogginlägget för idag.

Klockan är för att vara exakt 23:34. Jag har precis duschat sitter nu vid datorn för att mejla lite grejer till Evija..
Det har varit en väldigt seg dag.. Jag vaknade nio för att sjukanmäla mig sedan lade jag mig igen sov i ytterligare en timma. Gick upp åt frukost och medan jag gjorde det kollade jag på en film. Och något som totalförstörde min dag (kommer låta super löjligt) var mjölken- den var SLUT! Jag är ingen mjölk-lover men jag är en coffee-lover. Waaah, jag var hur trött som helst och hade hur ont i huvudet som helst och något som skulle bota mig från allt detta var kaffe, men inte kunde jag ta mig en kaffe för mjölken var -ännu en gång- SLUUUUT! Så gott folk, jag fick gå och vänta hela dagen (nästan hela) på att min pappa skulle komma hem från jobbet.. För att fördriva tiden, gick jag och lade mig och sov i sisådär två timmar. Vadå seg dag? Haha sen kom pappa hem och jag var suuuper tjurig! Men sen när jag fick mitt kaffe var jag på humör igen. Haha, så man kan väl säga att jag vaknade vid fyra på dagen. jädrans kaffe. Måste sluta, men chai latte- OJ det ska vi inte ens tala om. Skulle kunna leva på sån, Jag & Belma har gjort värsta reklamen för chai latte i stan. Vi brukar gå runt med take-away muggar med chailatte. Och nu har de flesta också börjat göra det! (;

Imorgon är det onsdag, tror hela tiden att det är torsdag.. LÄngtar till torsdag- alla hjärtans dag. Ska umgås med Belma & Josephine. Vi ska bara ha mys! Men själva skoldagen kommer vara rätt chill den med, passar perfekt.

Ska sova nu, God natt ! :)

Jag har bestämt mig, nyår 08-09 ska firas i den här lovely city!
SAKNAR!

image94

Kommentarer
Postat av: mickis

jag har följt eran chai-latte-trend ;D

Postat av: Ena

haha, ja det är bra det mickis ;)

2008-02-13 @ 20:28:53
Postat av: zoja

ma ja najljepsi grad,,, jedva cekas da se vratis,,,pusa

2008-02-17 @ 21:14:14
Postat av: ena

ma ja! ali necu dolaziti ove godine :( mozda za novu godinu..

2008-02-19 @ 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback