Hej igen!

Nu är jag hemma igen. Sitter här med matteböckerna framför mig, gav upp efter två tal - jag kan inte ett skit! Jag gör rätt men får fel svar. ? . Så jag struntar i det där nu även fast jag ligger efter med 24 sidor.  (: 
Ikväll ska jag bara koppla av i soffan med massa nya filmer! Älskar film! Vet ni? Något jag inte skulle kunna leva utan är musik. Aldrig att jag skulle klara mig. Jag går upp på morgonen 06,30 lyssnar på musik medan jag fixar iordning mig, går till skolan lyssnar på musik, på rasterna händer det att man lyssnar på musik, går hem lyssnar på musik, sitter vid datorn lyssnar på musik, gör ingenting speciellt lyssnar på musik. MUSIK, MUSIK, MUSIIIK. Jag bara väntar på att jag ska bli döv. =/

Haha Belma igår! Jag messade henne och bad henne ringa mig för jag var påväg hem från min kusin, klockan var elva och en massa skooog. Hatar skogen när det är mörkt, så får jag sms tillbaka från Belma :
 "Nej jag sitter i bagageluckan just nu helt mosad. Hahaha."
Vad har du hittat på nu Belma?! Tänkte att de kanske är påväg till en fest och att alla inte fick plats i bilen så belma får sitta i bagageluckan. Men så var det inte (:

Gosh, vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Belma

hahaha yeah right, fest med en cykel. that's hot! ;)

2008-02-21 @ 20:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback