Har jag missat något?

Jo, det har jag verkligen... Det finns så mycket jag vill skriva om här, så mycket jag vill få sagt men jag kan inte. Vissa kanske tar illa upp, andra missuppfattar och någon tror att det handlar om den. Skulle jag skriva något nu typ "saknar dig/ vill ha dig" ah något i den stilen,  så skulle en person verkligen missuppfatta det och tro att det handlar om honom. Vilket det inte gör! Eller vad vet jag, den personen kanske inte tänker så? Han gjorde det förut, trodde att allt handlade om honom. Jag vill kunna skriva "jag gillar dig" utan att fel person tar åt sig. Men som sagt vad vet jag, han kanske inte tänker så längre - hoppas verkligen att han inte gör det för jag har lyckats ta mig över den svåraste biten - I'm so totaly over you. Och det är så jävla skönt, nu vet jag vad jag är värd och vad jag vill ha, och det är inte dig. Det är som man säger - tiden läker alla sår. För vissa tar det inte så lång tid, för andra gör det det. Men som sagt vill kunna skriva grejer utan att fel person tar åt sig. Glöm att jag menar dig.


Har tänkt på dig de senaste dagarna, bara sådär, undrat vad du gör och hur du har det. Det var längesen och jag måste erkänna att jag saknar dig lite, saknar att prata med dig. Hur det än var, vad du än kände eller inte kände - så tyckte iallafall jag om dig mycket! Du är som du är! (; Jag hade fina stunder med dig!
Jag vet inte vad du tyckte, tänkte eller kände så, om jag var någon du tyckte om på samma sätt som jag tyckte om dig, men jag bryr mig inte om vad du kände för jag vet vad jag kände, klart jag bryr mig jag vill & hoppas att jag var någon du tyckte om. Som sagt även om du inte kände något om det inte betydde något för dig så betyder ändå du för mig! Alltid. Jag tycker om dig, det är något speciellt med dig. Och det vet du säkert, ville bara påminna dig ;) Och säga ännu en gång att jag saknar dig din jävel! :D

So far away from where you are
These miles have torn us worlds apart
And I miss you
I miss you

So far away from where you are
Standing underneath the stars
And I wish you were here

Kommentarer
Postat av: kalmar

Det är så sant som du säger.. För mig är det allitd

Two Hearts One Love!
I-de-är-så-det-är-kan-ingen-ändra-på-I

Postat av: belma

okej...jag tänkte på en helt annan person. haha. tydligen fel :D

2008-02-21 @ 11:02:39
Postat av: ena,

always! :)
ja belma du har TYDLIGEN fel igen ;) hahah

2008-02-21 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback