HAHA

Sitter och pratar med Belma på msn och en sak slog mig...



ena . säger (17:42):

HAHAH

ena . säger (17:42):

VET DU VAD JAG KOM PÅ

ena . säger (17:43):

att jag glömde dig i skolan idag

Belma, yeye. Sommaren 08! säger (17:43):

jo tack märkte det..varför tror du jag åkte hem?

ena . säger (17:43):

hahahaha fan då

ena . säger (17:44):

var du sur på mig :D

ena . säger (17:44):

jag strosa runt på stan jag :D

Belma, yeye. Sommaren 08! säger (17:45):

nej ja blev inte sur, undra bara VAR I HELVETE du tog vägen :D


Haha, jag hade lektion och hon hade slutat men vi skulle få jobba själva så jag skulle bara ta närvaron. Jag sa till Belma att hon skulle vänta på mig nere i skolans bibliotek. Men jag hann glömma Belma på fem min :D Jag gick på stan istället haha. Stackare fick sitta där själv:D


Kommentarer
Postat av: belma

så jävla dum du är! Kommer aldrig förlåta dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback