emotional

Ja, det är vad jag är just nu. Just nu skulle jag vilja ha någon att mysa med. Vad har hänt? Jag som verkligen njuter av att vara singel, i början var det väl lite sådär.. Men nu har jag börjat se saker och ting från den ljusa sidan, t.ex. singellivet. Tycker det är otroligt skönt att vara singel, det är så mycket man slipper bry sig om, så mycket man kan göra. Jag bara känner YES! woho liksom. Man känner sig fri, man kan göra vad som helst. Låter värsta fånigt, but heey! Det är så det är! Så jag vill ha det också, meeen just nu är det tvärtom. Just nu vill jag ha någon. Fast om jag känner mig rikitgt väl (vilket jag gör också, hade varit konstigt ifall jag inte gjort det liksom, det är ju jag, mig själv jag känner?) så kommer jag om sisådär en halvtimma kanske, tycka tvärtom. Då kommer det va som vanligt igen, : YES WOHO, för singellivet liksom!. Tills dess, så får jag väl sakna att ha någon. Men som sagt om sisådär 30 min är jag mig själv igen (;
Har ni märkt att jag skriver/säger "liksom" ofta?



 

Well I may be dreaming but till I awake
Can we make this dream last forever

 
image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback