E-town -time

Jag och Belma åkte till Eskilstuna idag. Jag ville kolla om det fanns något och visst fanns det det! Jag köpte gaaaalet snygga skor! Fast de är mer coola än snygga. Ska lägga ut kort sen så ni får se! :) Loove them, men dem kan man bara ha utomlands- och det är ju bra det för då är man brun (: Ni som känner mig kan ju gissa vilken färg det är på de.... (; Köpte även en cardigan, bodylotion, lite hårgrejer och två vanliga T-shirtar (: Köpte även lite grejer till min syster, jag är bara för snäll!
Helvete, imorgon ska jag tävla i bästa säljare, kommer gå bajs känns det som. Men men kommer vara överlycklig imorgon när det är finito!
Hade grymt kul med Belma och Jossan i Eskilstuna idag när vi satt och åt. Jag satte nästan maten i halsen, Jossan började snacka om hur äcklig X-s tunga var . Då tappade jag matlusten så mer än halva maten var kvar...Tack Josefin (;

Vet inte hur vi kom in på detta vad vi sa innan men det här var roligast :
Belma- Nej jag hoppar inte i säng iallafall!
Josephine- Ja men det gör ju inte jag heller hörru!
Belma- Nej Jossan, du står ju upp!
HAHA, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback