bästa säljare tävling

Tänkte börja skriva min presentation till imorgon nu.. Jag vill verkligen inte, jag tycker inte om sånt här, prata inför en jury och grejer. Jag ska försöka sälja några produkter, och vad jag fått lära mig från jobbet är att bästa vägen till kunden är att le! Vara trevlig, men sen finns det ju världens tjurigaste människor och då hjälper det inte att le va. Får fixa till mig imorgon, se bra ut.. Då blir man ju oftast mer intresserad av någon som ser bra ut än om jag skulle komma i mjukiskläder. Inte för att  jag går runt i mjukiskläder - men ni fattar nog vad jag menar (:
Jag är iallafall sist ut imorgon, har tid 12:50 med juryn... Wish me good luck!
Måste börja skriva nuuu.

Här är pumpsen som jag köpte idag förresten på Bianco (: Jag älskar skor!  Fast det är ju inga man kan gå runt med i Sverige direkt för då skulle folk börja glo som apor och undra vad man har på sig? geeeks! Men utomlands kommer de användas. Haha pappas kommentar när han såg de : VEM ÄR DE DÄR TILL? SKA DU ANVÄNDA DE?! HERREEGUUD!
"THINK PINK"
image91

Kommentarer
Postat av: mickis

Skitcoola skor! Du om någon kan bära dem!

Postat av: Ena

Hehe tack MICKIS! :D :D

2008-02-07 @ 20:38:14
Postat av: MAJDA

faaaan vad snygga!
haha. jag köpte med ett par rosa skor här om dagen. och röda och blå. hahah pappa häll på& få hjärtattack när jag kom hem..
hans kommentar:

"majda.. kan du inte övergå till den mer sofistikierade looken igen?" haha..

2008-02-13 @ 00:55:19
URL: http://Majdas.blogg.se
Postat av: ena

Hahaha, pappor alltså ! (; de är så roliga de. Men man måste ju sticka ut lite, annars är det inte kul! Sen så är det även kul när de får sina hjärtattacker efter våra shoppingrundor (; Vill också ha röda skor, längtar till sommaren då man kan använda de!

2008-02-13 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback