when I put on a show

Vilken dag! Hade lång lunch idag och jag är VERKLIGEN inte svår övertalad - de fick med mig till kebaben. ! Inte bra Ena. Efter maten fick vi typ rulla oss till Djäkne och chilla där i någon timma med en massa dåliga skämt! Haha.
Satt en etta där alldeles själv, Thimmy hette han. Han tyckte vi var mysko när vi drog en massa bajs skämt. Men han gjorde oss sällskap sen i soffan och drog några snuskiga skämt han med. Sen klämde vi ur honom ett och annat.
Vi kommer ihåg när vi själva gick i ettan och såg upp till treorna på skolan och visste vad alla hette och ah man pratade mycket om de.Så vi undra om det var så fortfarande men bland de nya ettorna. Och det var det minsann!
"Det enda man pratar om är er tjejer i trean". Haha det var lite kul att veta, och vi trodde inte han visste vad vi hette men han kunde namnet på alla oss tjejer! Katarina, Annika, Ena, Linnea, Gabbi. Thimmy är våran favorit etta från och med nu!

Julmiddagen igår var mycket trevlig! Fick rysningar i hela kroppen när Kjell höll tal och sa i slutet sen "MÖSSA PÅ". Maten var mycket god och alla var så fina så! Calle älsklingen kom och hämtade mig sen :) Tack för det där , du vet vad.
Du är det finaste jag vet & har ! Bara ligga bredvid dig är det bästa jag vet  ♥






Kommentarer
Postat av: Anela

Thimmy är den sötaste ever!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback