you never know what the day will bring

Precis hemkommen från jobbet, skulle ha jobbat till sju idag men fick sluta halv sex. Usch vilka kunder jag har haft idag, bara otrevliga surkärringar! Man vill bara slå de. T.ex. en tant som typ skrek på mig, jag fråga henne om hon hade fått hjälp så svara hon "NEJ! Men kan jag få hjälp eller?!!" Och när jag går till henne så tar hon sig för hakan "hehe , jag vet inte vad jag vill ha för julgrupp- du skulle ha fått avsluta det du höll på med, ". MEN SURKÄRRING Bestäm dig innan du är otrevlig. !
Och Rozitha på jobbet är så skön, hon har så roliga uttryck, "Men hon var en sån som slängde med fittbiten lite här och där" Haha.

Ringde min goda vän Belma när jag var påväg hem. Hon påminde mig om kvällen i ayia napa då jag både skratta och grät. Haha, jag kommer bli påmind om den kvällen så länge jag lever tror jag. Kvällen började skitbra och jag trodde att jag var "back on track " igen och att allt var toppen, men sen kom jag i konflikt med en person haha och det i samband med too much drinks orsakade världens gråtattack inne på en utav toaletterna på Grabbarna Grus. Först tyckte belma och jossan att det var lite serious att jag var ledsen men det ändrades fort när jag låg på en hylla, grät och pratade på  grötig/hemsk skånska. Den kvällen har ni andra hört talas om många gånger !  Jossan och Belma kunde inte stå upp så mycket skrattade de, och jag sa på skånska "det är inte kuuuul, vad har jag gjort, jag har inte gjort någonting, jag får inte göra någonting!jävla idioooot" buääää. Haha, sen trösta de mig och vi skulle ut igen och jag frågade de om mitt smink var förstört "Nej Nej Ena du 'är skitsnygg!" Vi kommer ut... jag tittar mig i spegeln och när jag ser hur svullna mina ögon är så börjar jag böla igen hahah. Jag fick sitta i ett hörn sen som någon tjej- jag vet inte vem- satte mig i, tills jag tänkte fuck that. Haha.
Gosh alltså...


det började bra den kvällen som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback