Stockholm med min snygging

Var i stockholm igår med min goding och handlade lite. Kom hem med något bara, hittar aldrig något i stockholm känns det som...
Även fast man inte hittade det man ville så var dagen där väldigt mysig. Åt god mat med min älskling, gick runt lite i Stockholm- skönt att komma bort från Strängnäs lite. Kan säga att det gjorde mycket! Innan vi skulle ta tåget hem tog vi oss en mysig fika på Waynes. :)

När vi kom hem sen till Strängnäs åkte vi hem till Calle och käka "Middag" ;) och sen hem till mig och kollade tv bara. Det var en mycket skön dag, det finns inget bättre än att vara med honom! Jag kan inte beskriva känslan. Så mycket mer än "bara ord".
Får passa på nu med tanke på att det är nästan två veckor kvar tills han åker...

Har jobbat röven av mig idag, inte mycket kunder men MYCKET i affären. Ut med det gamla in med det nya! Men dagen gick fort som tur var :)
Nu ska jag hoppa in i duschen, för att sen gå och vara med mitt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback