MITT FÖRSTA NYÅRSLÖFTE!

Jag har aldrig haft något nyårslöfte! aldrig behövt ;)
MEN NU ÄR JAG I BEHOV AV ETT! Det krisar ! Verkligen krisar, jag höll på att ramla av stolen när jag såg min rapport! Bokstavligen ramla av! Rapport - min från & närvaro. För att göra det kortfattat och beskriva det hela med enstaka ord - JAG LIGGER RISIGT TILL.

Frågade min kära vän Belma om råd och vi eller jag kom på mitt första nyårslöfte! - GÅ I SKOLAN, SLUTA "SKOLKA". Men sen finns det ju skolk och skolk.
Jag skolkar på ett bra sätt- sköter mina studier hemma :)
Men hursom - det är mitt första nyårslöfte!

Kommentarer
Postat av: katty

2008-12-16 @ 08:54:18
Postat av: k

du var ju inte i skolan idag eller igår heller!!! SKOLKARE!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback