Måndag

Alltid LIKA KUL att sitta och radera 22 sidor med mejl...
Jag kanske borde gå in oftare och rensa den lite då och då ?


Det har varit en så grymt skön dag idag, började halv nio slutade kvart i tio. Lunchade med Belma boja koja :) Sedan kom Niklas och gjorde oss sällskap. :)
Var hemma runt halv fem och gick raka vägen till sängen! Sov i två timmar - det var underbart!

Imorgon är det lika skön dag, har en lektion, ett prov sedan slutar jag. Och det blir ännu bättre nästa månad! Då har jag bara en lektion på måndagar och en på tisdagar och sen en till dag då jag har bara en lektion. sug på DEN NI !

Nej nu ska jag börja med att radera mina 400 mejl.

"Oj, oj det är inte kul att känna folk".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback