Ledig Tisdag

Den enda lektionen jag har på tisdagar är inställd, var rätt surt när man kom till skolan med värsta packningen, två väskor och alla säger vi har ingen skola idag...

Väntar nu på att klockan ska bli tolv, för då kommer våra mössor! Finally ! Ska hämta den sen blir det träning med Annika! Funderar på att åka till Eskilstuna och kolla om jag hittar någon klänning till Julmiddagen imorgon... Meeen jag är inte så sugen på att åka. Vi får se hur det blir :)

Det ska bli mycket plugg idag! Och nästa vecka folket, får vi jullov! dock ska jag jobba hela lovet såklart! Jag ska försöka hinna träffa Calle också så mycket som möjligt innan han åker ... mmm.....



Kommentarer
Postat av: mickis

Du får inte ta pengar till en ny klänning så ta något gammalt i garderoben :D

Postat av: ena

haha, vad vill du säga med det mickis ;) haha

2008-12-09 @ 16:41:04
Postat av: mickis

Sparkontot är till för att SPARA pengarna :D

2008-12-09 @ 17:46:15
URL: http://mickisb.blogg.se/
Postat av: ena

hahaha, jaaa jag har lagt undan pengarna i ett kuvert nu mickis! som pappa ska få ta hand om och lägga in de åt mig annars kan det hända att jag tar en omväg till banken ;) hhöööhöh

2008-12-09 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback