Lay all your love on me

Har en känsla av att den här onsdagen kommer bli mycket bra!

Den började bra iallafall när vi tog oss tre timmar lunch och istället för att äta lunch så satt vi nere i Djäkne och tittade på Mamma Mia som Katarina hade med sig. Men vi hann inte hela så nu måste jag hyra den! Eller om vi fortsätter på den på morgondagens lunch ;) jag vet iallafall vilken scen som är min FAVORIT scen! Man blir alldeles naaaaaaaaW!

På Religion lektionen hade vi eget arbete så den behövde vi inte va på. Så jag, Belma & Cornelia åkte hem till mig istället och fika :) Nu har de åkt igen för att ha deras sista lektion och jag sitter och väntar på de. Dags att fixa sig inför julmiddagen snart.

Mamma Mia - min favorit scen hittils ! ;) Jag vill ocksååå!


Kommentarer
Postat av: .

OHHH,jag älskar den scenen,särskilt svensexan,hahah :p

2008-12-11 @ 15:52:33
Postat av: Annika

hahah jag blir glad av den:). Ska leta upp killen o leva lyckligt

2008-12-13 @ 16:55:12
Postat av: Alina

Trevlig kväll! :)

Postat av: Dino

S.O.S låten är ju bäst :D

2008-12-23 @ 00:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback