det är nu man drömmer sig bort

Nu när det är såhär kyligt och mörkt - det är då man drömmer sig bort. Sitter och kollar på alla sommarbilder jag har på datorn .. skulle ge allt för sommar nu! för en sjyst bränna liksom ;) sjysta drinkar, sjyst strand, sjyst bikini, sjyst musik. Sjyst helt enkelt ;) Höhö.

istället för att ligga på en strand med allt det där sjysta och sjysta pojkvännen ? ;) så sitter jag här och gäspar så att jag blir alldeles tårögd. Ska snart gå ner och prova min cocktail klänning - om jag får på mig den det skulle ju vara ett STÖRRE problem alltså om jag inte fick... Först skulle jag nog börja skratta sen gråta.
Meen jag meddelar er om det problemet senare ;)

Tränade med Annika idag, sprang tre km, körde arm/ben maskinen ( vet inte vad den heter) sen styrketränade vi en del. Jag har upptäckt att de inte har någon rump maskin! Katastrofalt!
Annika gick och åt godis medan hon tränade - kan man ju också göra? Haha,
"men annika det är ju bra att du äter godis när du tränar. "
"Ja men jag tränar ju för att få äta godis!!!"


Ooo-kej :)


Vi fick även våra mössor idag! De var med andra ord über fula. Blåa utan någonting på, utan någon text! Seriöst, man ser ut som Emil i Lönneberga eller Lokförare, upptill var och en vad de vill se ut som...

Dags för en mindre chock - klänningen ...

LATER ...


sarajevo - o7

Kommentarer
Postat av: Belma

SCHYSTA AYIA NAAAAPA!!! sooooft!

Postat av: katarina

du är så SNYGG :D

2008-12-09 @ 19:14:41
URL: http://katarinalmg.blogg.se/
Postat av: Ena

men du är snygg!

2008-12-10 @ 13:01:02
Postat av: olivia

schnygggg !

2008-12-14 @ 15:37:43
URL: http://segerbergolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback