They killed me today

Kvart över sex väcker mamma & pappa mig för vi skulle vara på cafét 7. Det var riktigt segt att gå upp kan jag lova er! Men det var bara att slänga på sig kläder och sen åka.
Jag & Mamma jobbade själva till elva och det var rätt lungt då, kom lite kunder då och då. Relativt lungt. Amila, min kusin började jobba elva.. Och precis då började folk strömma in. Alltså det var katastrof hur mkt folk det var ! Fast en bra katastrof självklart! Cafét är ju rätt stort och så finns det en uteservering och varenda plats var upptagen, både inne och ute! Och det var ju inte så att folk satt i en timma eller mer och åt sin lunch sakta. Utan det var som att de kommit överrens om att det ska rulla, så fort de ätit så ska andra komma och ta platsen. Alltså det var hur mycket som helst! Aldrig varit med om så mycket folk och under så lång tid. Vi fick stänga två timmar senare än vad vi skulle för det var så mycket folk. Så folket, jag är helt slut! De slakta mig idag. Men det gick grymt bra, vi var bara tre och det gick superbra! ;)
'
Igår var det 18 års kalas hos Ida! Hon var så fin den tjejen! Som vanligt! Det var en hel del tjejer där och det bjöds på mat och dricka och Idas gudomliga cheescake. Ida kom på idén att vi skulle köra den elaka versionen av sanning & konsekvens. haha, man fick göra helt sjuka saker! Det var kul fast mindre kul när man själv fick köra... (Inga kommentarer...) Tack för igår Ida det var super trevligt!

Jag och Annika åkte in till Eskilstuna och skulle köpa present till Ida för det finns ju ingenting i den här staden! Och som sagt skulle vi BARA köpa present till Ida men det blev inte så. Det blev inte som planerat. Jag säger bara såhär ; det är farligt att ha pengar på sig / på kortet... Jag hitta en massa grejer! Och det enda Annika sa "Ja Ena jag försöker få dig att inte köpa det där" . Köpte tights, tjocktröja / cardigan, diadem, kjol med knyting bak, och en zip tröja med "vingar" bak. (Alltså inga vingar som sticker ut, )Najs var den ! Lite rockig sådär. Sen köpte lite till mamma såklart. Sedan tog vi en fika på Waynes, jättemumsig kladdkaka & chai latte. Den satt fint ;)
Just ja! Det satte sig en liten unge bredvid oss med sin mamma & syster. och hon var kanske tolv år, men såg ut som sju så smal var hon och så hade hon tupperat håret och det var VERKLIGEN misslyckat. Jag tror inte hon kommer kunna kamma ut det där på 100 år. Stackars tjej, jag tänkte ahmen herre gud!, och så var hon ju så "cool" också. Hm..

Själv hemma ikväll, tänkte träffa Belma men tjejen har åkt in på akuten. Hoppas du mår bättre! Saknar dig massor! Fick ju träffa dig i skolan igår :) Skolan ja ^^ Affärsengelskan var ju mindre rolig den...


Ida (födelsedagsbarnet) & Camilla.

Annika & Jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback