Sommar 08'

Vi kör en sådan här, tog den av Belma ;)

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Ja, det gjorde jag säkert, typ drack 9 dar i sträck. Men Malin vi glömde våran polisgrej! :O
Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Cypern
Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Meeeer soool! Och körkort;)
Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
080808 - helt klart!
Största misstaget?
Gör aldrig några ;) (yeah right)
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är redan skadad så ;).. Men sjuk? Ja nu efter Ayia Napa men jag tar allt efter den resan för det var den värd!
Bästa köpet?
Jag vet inte ?
Vad spenderade du mest pengar på?
Partajandet
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja mycket! Speciellt nere i Cypern

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008
Dangerous-Akon
Ella Ella (tyvärr)
Bag in da box AH MED VÄLDIGT MÅNGA FLER.
Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
GLADARE.
Vad önskar du att du gjort mer?
Vilat definitivt !
Vad önskar du att du att du gjort mindre?
Jobbat
Blev du kär i sommar?
Vad är kär ?
Hur många förhållanden?
Inga
Favoritprogram?
Tittar inte på TV och speciellt inte OS
Bästa boken du läste i sommar?
Har inte läst någon
Största musikaliska upptäckten?
Jadu.. Mig själv ? ;)
Något du önskade och fick?
Absolut ;) bästa
Önskade dig men inte fick?
Nej ?
Gjorde du första dagen på sommarlovet?
Jobbade säkert
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Mer sooool & ledighet
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Jobb
- URK, Ute - "FRÄÄÄSIG";)
Vad fick dig att må bra?
Resan till Ayia Napa med de bästa tjejerna och allt nytt folk man träffa. Det var det bästa!
Vem saknade du?
Många
De bästa nya människorna du träffade?
Shit blir många här, Amir,Damir,Adde,Michel,Oscar,David, lund killarna. m.fl.
Alla goa killar som vi var med i Ayia Napa.
Sommarens sötaste?
Adde, måste jag säga .
Sommarens hetaste?
Allt
som har med ayia napa att göra. WHEN I SAY AYIA YOU SAY NAPA. Sen måste ju min bling bling klänning oxå stå med här ;)
Sommarens kärlek?
Äh,

Sommarens besvikelse?
Sommarlovet var så kort?!
Sommarens bästa?
Cypern 08 med de bästa!

Sommarens snällaste?
Pappa


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vafan! Polisgrejen! :O

Postat av: Annika aka ankan

jag var väl fasiken också med? om du menar i rondellen? aj aj aj<3

2008-08-26 @ 12:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback