Slö

Hm, jag är så depp just nu, förmodligen för att jag är sjukt trött och klockan är bara halv nio. Jag funderar redan på att sova..

Slutade halv elva idag och sen har jag jobbat hela dagen hos mamma på cafét. Hade även "synundersökning" - lämnade in min lins som gått sönder och den andra som krånglat och så skulle jag få nya. Och olyckligtvis så var Strängnäs tidningen där och de ville göra något kort reportage om optikern och de ville ha några bilder på honom när han arbetar, så säger de "Men den där unga damen ska ha synundersökning så hon kan få va med på kortet". Haha, pinsamt de tog kort på mig när jag satt med en massa apparater, kände/känner mig som värsta retarden.... Kul när hela stan får se den....

På lördag blir det en tripp till Stockholm med Belma & Belma. och på kvällen blir det utgång med åtta tjejer, ser fram emot den kvällen!

Time for bed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback