Såklart!

Ja vad annars liksom, självklart ska jag vara sjuk nu! 
Var inte i skolan igår men tänkte gå idag, jag vaknar en timma innan jag egentligen skulle ha gått upp. Jag kan inte andas hela min vänstra sida av ansiktet känns förlamad och svullen och det dunkar i hela ansiktet.
Jag går till doktorn tänkte jag, fick tid ganska fort och de kolla lite och det visa sig att jag har bihåleinflammation. . . Kul.. Fick antibiotika som jag ska äta 2 tabletter 2 ggr om dagen i tio dagar. En riktig hästbedövning kan jag lova er! Blir ingen skola för min del imorgon heller. Jag har fått förlängt sjukt sommarlov. :) Se på det kan man göra hur man vill.

Fast jag måste faktiskt erkänna (så dum som jag är) att jag saknar skolan lite faktiskt, dock har jag ångest för matten. Matte C, vet inte alls hur jag ska klara den, jag har sån ångest så ni anar inte! Någon som vill hjälpa mig ? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback