Kors i taket!

Oj oj oj, vad duktig man varit idag då! Först har man jobbat hela dagen sen hemma så har jag bakat en massa american cookies och städat huset samtidigt! Fasen så duktig jag är! Söndag imorgon känner att jag måste ta tag i plugget nu!
Men först, movie time!


Det är sjukt hur en massa minnen kan spelas upp i huvudet som en hel film så fort man hör någon låt. Att en låt kan påminna en så mycket och innehålla massa minnen och samma känslor som man kände då "spelas upp på nytt" igen.
Typ som
Coldplay - fix you. Bara massa ledsna minnen, Kallt ute & en massa tankar som rörde sig i huvudet på en. "Light will guide you home ... and I will try to fix you"
Timbaland  - Scream , Påminner mig om förra vintern, fester & så Jenni när vi var påväg till Nyköping till Calle. :)
Och så en till låt som jag tycker är skön bara sådär när man är själv, ligger i mörkret på kvällen och ska sova. Som Mr.  D skicka till mig , Lifehouse - Storm





Eller denna gamla, fina låt som alltid får mig att rysa


You are my purpose ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback