Driver du med mig eller?!

Första skoldan imorgon -  okej , kul men ändå inte för jag har sådan ångest för matten.
Det "roliga" är att jag börjar halv två men min mamma tvingar mig jobba imorgon med henne från sju "Bara för att se morgonjobbet". Sen skickar hon hem mig för att sova.. Jag blir så sne på henne ibland och jag kan ju inte säga nej till henne och itne ställa upp men jag är väldigt arg nu! Jag är sjuk och jag orkar inte något.

Jag vill bara iväg på en till resa. Get away from here, men som jag sa idag ; jag kan ju glädja mig åt att jag går mitt sista år nu och förmodligen sista året här i denna stad.

Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på skön musik och drömma mig långt bort´.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback