Cefé & Jobb

Förkylningen går aldrig över, du & din AC Jossan ! Men ärligt, går det att komma hem frisk från ayia? Eller iallafall från en sådan "semester" som vi haft..?

Ska hoppa in i duschen nu sen ska jag ner till mamma till fiket ta en fika och sen börjar jag jobba vid två/tre typ när jag känner för. Ska stänga idag för ingen kunde.. Tror inte jag skrivit det här , men mamma har ju öppnat café så det blir nog att jobba där lite nu och försöka hoppa in på blomaffären då och då. Måste ju ställa upp lite för mamma.

Sen vill jag bara säga att jag saknar Belma & Jossan, mina medresenärer ner till Ayia Napa;) Ni har ju blivit som en vana efter 8 dagar tsm!


Kommentarer
Postat av: Belma

Postat av: Belma

Ojsan, råkade skicka en tom kommentar haha! Men skulle skriva att jag & Josephine saknar dig med!! och vårat röj nere i Ayia!!! never forget. <3

2008-08-18 @ 12:37:56
URL: http://belma.blogg.se/
Postat av: Ena

när åker vi ner dit igen tjejer? ;)

2008-08-18 @ 20:01:19
URL: http://ennaena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback