AYIA NAPA 08'

Imorgon smäller det folket ! Då flyger jag, Belma även kallad kapten krok ;) och Jossan till ayia napa! Ska bli väldans kul & väldans röj!
Hej syster som läser detta! Du håller din mun stängd ;) Hoppas du har det bra här och inte saknar mig alltför mkt! Om några år när du blivit stor får även du följa med ;) Men nu är du för liten för en massa bus som din syster gör! Men jag ska lära dig allt gumman lilla ;) Du ska gå i mina guld-fotspår ;)
Syster älskar dig & tänker på dig när jag är där nere! Take care lillen! PUSS PÅ DIG SYSTER.


Belma & Jossan vi ses imorgon ;) Vi har en toppen vecka framför oss ladies! ;) En fucking magisk vecka!  Jag har även glömt köpa min coco lukt body spray! men det fixar vi där nere! ;D

Sista inlägget nu! Take care!
LOVE .  / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback