vad tänker ni med tjejer?

Alltså ibland undrar man vad ni tjejer tänker med när ni kommer där med en fjällräven jacka när det är typ 10+ ute ...? Okej visst ni får ha på er vad ni vill men jag kan inte låta bli och undra! Och sedan eran matchning, fjällrävenjacka och ballerina skor (?) woow, sjyst matchning! Nej ni, jag tycker bara det är kul! (:


Jag tar en paus från pluggandet... Känns som att mitt huvud ska sprängas... Ja, jag vet ju vad jag ska göra i helgen iallafall och någon vecka framöver.
Nu börjar jag längta till Berlinresan och min artonårsdag! 21 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: cornelia

JA!! lycka till nu gumman!:P det är bara
ringa om det finns något som jag kan hjälpa till med:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback