tjenis

Hemma igen, var i skolan och gjorde provet, det gick rätt bra. Tror jag klarade mig. Usch det gick inte bra påväg till skolan, pappa låg och vila så honom ville jag inte väcka och jag försökte övertala mamma att skjutsa mig till skolan utan körkort haha men det gick hon inte med på. Så jag fick ta en långsam promenad till skolan, en riktigt långsam en för jag mår inge vidare. Min mage som spökar igen, jag skulle göra allt för att få en ny! Hur det nu skulle gå till men den ska hålla på och strula till saker för mig hela tiden!
Åkte med mamma och pappa idag till mcdonalds och skulle käka, tog en cheeseburgare men fick inte ner den för jag mådde så illa efter en tugga! Kan inte äta någonting. Det är hemskt, hemskt ,hemskt! Det värsta är att jag svimmar lätt när jag har såhär. usch, så jag ska inte till skolan imorgon!

Jo jag pratade med min goda vän Belma, hon är dessutom mycket snygg hon och väldigt eftertraktad (; höhö. Nej men hon sa till mig att EUROPASKOLAN VANN FOTBOLLSTURNERINGEN IGEEEN! Europaskolan spelade i final mot Thomas och vi slog de, såklart vad annars liksom (; sen hade de tydligen fått ölglas och då hade en thomas elev sagt till en kille från vår skola "jag slår vad om att jag slår dig i att dricka upp ölen först". Haha men han fick skämmas sen den killen, när han vart slagen i det också (; Ja det säger ju något... Europa är bääst, Europa är bäst! (; No offense fellows.


image147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback