take me on a trip i'd like to go somewhere,

Yes, så är det. Berlin om 17 dagar, i sommar blir det att stanna i Sverige... Kanske, såg jättebilliga biljetter ner till Sarajevo! Tur och retur finns för 850 kr! Kan man åka ner över en helg liksom... Förra året betalade vi nog 3,6 för en biljett. Så det här var ju riktigt bra! Så jag tänkte boka en resa till mig ner dit i augusti när skolan börjat, en eller två veckor men då säger min pappa att det kan jag glömma för jag har skola! Jag har börjat störa mig på skolan väldigt mycket, den förstör allt för mig just nu. Och inte mår jag bra av den heller.
Men vi får se, kanske bättre att jag tar den i slutet av juli- men då ska jag ju jobba också :/ .

Jag är jättestressad, otroligt stressad! Jag har sådan panik! Jag vill ha semester...

image148
Där har ni länken till flygbolaget (:
http://ip.norwegian.no/ip/FareCalendarExecAction.aspx?D_City=ARN&A_City=OSL&gadw=sverige-innlands&app_language=sv-SE&SkipDaysLeft=30

Kommentarer
Postat av: Sussie

Kolla in min blogg. För just nu har jag en bloggdesign till utlottning som du kan bli den lyckliga vinnaren till! :) Så kom in och kolla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback