skoltrött

Jag har blivit så skoltrött så det finns inte! Alltid vid den här tiden på året. Men så mycket som vi har nu, det är inte klokt! Jag hade lust att börja tjura idag på sista lektionen, lärarna tror verkligen vi hinner med allt och inte har annat för oss. Jag har haft prov idag,
Onsdag: svenska förhör +svenska läxa, engelska redovisning+engelska uppsats,
Torsdag: årsredovisning i företaget + en massa annat inom företaget
Söndag: historia uppsats på nio sidor
Måndag: kursprov som vi inte ens har någon bok att plugga i till utan man får komma ihåg vad han sagt för 4 månader sen + anteckningar, lycka till!
Tisdag: matteprov(ligger efter),organisation&ledarskap prov,
Onsdag:redovisning.
Det är inte små prov heller, minst en 70 sidor...har en massa plugg fram till den 10 maj då vi åker till Berlin... Orkaaa skolaaan, ibland får man va fjortis och säga så (; 
Vi tjejer gick och pratade om Berlin idag, shit vad kul det ska bli! Party varje dag liksom! Och jag blir ju arton! Mamma är sån tönt, men så söt! Hon började gråta förut när jag sa att jag fyller år snart... Haha, shit tänkte jag vad sa jag för fel? Men det var ju glädjetårar, hennes stora tjej blir stor! Om några år så flyttar jag och lever mitt liv. Hon är så känslig min mamma när det gäller mig, men jag förstår henne vi har gått igenom mycket tillsammans hon och jag! Hon är världens bästaste och jag älskar henne mycket! Skulle inte klara mig utan henne. Men hon fick mig att gråta! Haha, usch hatar sånt. 


Vi har även köpt hund idag!! Guud så söt hon var! Liten helvit beeebis! Vi får den nästa fredag! Ska lägga ut kort på den så snart jag fört över bilderna på datorn. Riktig pluttis!  

Jag måste nog göra engelskan nu annars blir Belma sne på mig..


Kommentarer
Postat av: belma

hahahahah bra att du gjorde engelskan, men illa nog att du gjorde den i word 2007 och att vi här i skolan bara har den gamla word och inte kan öppna skitet!

Postat av: Anela

HAHA "komma ihåg allt han säger" Fredrik är allt bra rolig han och jag är körd.

2008-04-16 @ 13:39:03
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback