sista lektionen

sitter på min sista lektion nu, samhälle... efter skolan ska jag jobba en liten stund.. Sen hem och plugga! Vi ska även få gäster ikväll. (:
Var och åt lunch med Belma idag på det nya cafeet. Jättemysigt, det bästa med det är att det är nära skolan! (; Belma började en timma innan mig så jag ringde emelie och frågade ifall hon ville fika med mig en liten stund och det ville hon så gärna så! (: Satt och pratade med henne om en massa, var längesen ju! Tösen flyttar ju ihop med sin kille i juni, flyttar till stockholm med honom :) Tack vare mig, det var jag som pusha på henne när de träffades för första gången. Jag är som will smith i filmen Hitch;)
Nu ska vi börja jobba med vårat arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback