Norrköping

Egentligen har jag ingen lust att skriva. Men kvällen, festen i Norrköping var mycket lyckad! Massa folk var det! Träffade folk man inte träffat på länge. Vi var kvällens VIP-gäster, behövde inte betala inträde, fick gå före alla och gå backstage. (: Mycket dans blev det, dock inga killar för min kusin var efter mig som en svans, väldigt beskyddande må jag säga... Så vi röjde i baren istället ;) Det blev bråk sen när det var slut och vi stod i kön till min jacka. haha, shit min kusin var påväg och slå en tjej som tjaffsa.  Två killar framför oss började tjaffsa om vem som var före, så sa amila något till han och så han bah : ska jag förklara för er.. Mario ba har någon bett dig förklara vänd dig om och var tyst. Så började en kille bakom mig lägga sig i och mucka med mario, jag stod emellan de två så jag tröck upp handen i killens ansikte haha, ey lägg av fan, det räcker. Så lägger sig en till kille i från sidan! och vi börjar bråka allihopp. Amila börjar asgarva, så slutade alla mucka så säger amila till mig fan vilka jävla bönder asså de bråkar om vem som ska ta sin jacka först. De kommer fan inte från landet de kommer från bergen, så kommer en tjej från ingenstans och lägger sig i hon! "Ja men det är tur att du kommer från storstan" (hon syfta på sarajevo) Amila ba ah det är en jävla tur att jag gör det va, och skrattar åt henne. Tjejen fortsätter mucka och amila lägger inte av hon heller. Vem fan har bett dig lägga dig i, har någon sagt något till dig, nej så vänd dig om och håll käften. Haha, tjejen ba vad är det för snack om bonde och grejer, med världens pipigaste röst. Amila var så nära på att drämma till henne, jag gick emellan de två,  "gå hem och gräv lite istället" haha. Åååh, vi var typ tre från början som kommenterade en kille till slut var vi typ 10 pers:D haha.
Vi kom hem halv fem, det var underbart att lägga sig i sängen!! Men moster var också med och hon avr för skön idag! Vi snackade om gårdagen och så säger hon: Jag tror inte det var öl i den där flaskan för inte vart jag dragen av den! Men varför tog du inte vodka då? Frågar amila henne. Vadå vodka, det fanns ju bara vin,cider och öl! "Haha nej mamma det fanns vodka redbull,tequila,whiskey allt! " Haha hon hade gått till den närmaste baren och där hade de bara öl,vin och cider. och hon hatar öl! hon verkligen hatar öl! haha, så hon vart värsta sne på morgonen när vi sa att det fanns i den andra baren! Hon bah ÅÅÅÅH VARFÖR SÄGER NI DET NU! NU BLIR JAG ARG, JAG VAR PÅ FEST OCH JAG VAR NYKTER!ÅH VAR NI TVUNGNA OCH SÄGA ATT DET FANNS EN TILL BAR?! Så satte han handen för huvudet och suckade högt. hahaha. moster är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback