normal?

Ibland undrar jag om det är jag som är lättirriterad eller ifall det är något fel på den andra personen. Pappa har borrat nere i källaren, golvet i tvättstugan var upphöjt och det ville inte han ha så han borrade bort hela det golvet. Och nu ligger det en massa betongbitar överallt där, så han hyrde en släpvagn till det här som han skulle köra till tippen, sen en massa trädgrenar från trädgården och sådär. Ah och jag har en jätteviktig redovisning på fredag som jag inte börjat med som jag behöver översätta för jag hittade bara fakta på engelska! 5 sidor fakta, Min kusin ställde upp på att hjälpa mig med det och jag skulle gå till henne. Så säger min käääära far nej du lovade att hjälpa mig nere i källaren och lasta på det där... Hm okej jag vart lite less för jag hade inte lovat men han kan inte göra allting själv och jag kan väl  ägna en halvtimma åt det där... Men han behövde hjälp lite senare inte just då, så jag kunde inte gå till henne. Ah klockan blir halv nio och han kommer in, och jag frågar om jag ska hjälpa honom nu. DÅ SÄGER HAN : Varför ska du hjälpa till, det behövs inte.
Då har jag väntat på han i två timmar! Jag har inte gjort översättningen som jag kunde ha gjort klart nu ! Jag blir så arg!!!! han förstår inte hur mycket jag har i skolan just nu, det är det som är det mest irriterande att han inte alls är förstående. nu kommer jag få sitta hela dagen imorgon med det här, men bryr han sig neeej. då kommer han komma och säga varför går du inte och sover? Nej för att du tror jag har all tid i världen! åååh vad arg jag blir, jag blir så jävla förbannad. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback