mobba Belma inlägg for the day

whisper in the morning, din mamma, nej men ______kanske vill, haj majkeeeeti...  Ja Belma sitter här bredvid och drygar sig/töntar sig klockan är mycket för henne ... jag har ingen ork att dryga mig idag, för hon blir så arg då. Men hon har upptäckt hur kul det kan va. Nu sa hon att hon kan låta som THE RING tjejen... Okej...vad kul för dig Belma hehe. Hon har även haft lite läs svårigheter idag... "Hemlösa hundar och katter söker jobb" det skulle va hem och inte jobb... Sen fick hon till "baka dancers" till break dancers.... Jo men ni fattar vinken..
Nu önskar hon sig "Tänk dig en säng........och _____ där. sen kan det gå hur det vill" Joooo jag vill slå henne snart (: och gå hem och chilla på altanen.

Kommentarer
Postat av: Belma

hihihihi, jag vet att du tycker om mig endå fast jag ibland är lite för trött (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback