Lördag&Belma

Känns som att jag gjort mycket idag!
Vaknade ganska tidigt, kvart över nio för att min lillebror sprang runt i huset...
Fixade (min(;  )bil lite, dammsög den, "tvättade" sätena och så. Pappa blev ganska impad där va. Efter det städade jag hela nedervåningen! Mamma jobbade idag så jag fick leka mamma idag för att pappa var ute och donade i trädgården. Så jag städade och lagade mat! Duktig flicka. Sedan övningskörde vi lite jag & pappa. Efter det satt vi på altanen allihopa jag, mamma och pappa. Mamma hade slutat jobbet då. Jag vart så trött då medan vi satt där och jag kände att jag var tvungen att gå och lägga mig och sova en timma. och jag gjorde det men gick upp igen efter tio min! Haha, jag var hur pigg som helst.
Belma plutten hade inget att göra så hon fick komma hit, vi tog en promenad till stan köpte godis, som vanligt, det enda vi två gör är äter när vi är tsm. vi gick till ångbåtsbryggan och satt där och pratade. Var hur skönt som helst!
Runt tio började vi gå sakta mot Ida, tog oss 45 minuter att gå vi gick i snigel takt typ.
Satt hos Ida till halv tolv, var lite folk där :) Mycket skratt blev det må jag lova!
Belma tog halv tolv bussen hem och nu sitter jag i sängen ska sätta på någon film och bara gosa ner mig i täcket! Åh, underbart!

GODNATT!

"Din kille kommer tro du har astma när du skrattar, han kommer fråga dig var har du din insalator" haha, insalator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback