lat-enna

Ligger i sängen nu, jag är sjukt trött idag! Önskar jag kunde planera lite mer och vara lite mer effektiv! Än att slöa i tre fyra timmar efter skolan och sen plugga runt nio på kvällen till typ tio, elva OCH sen sitta på msn till ett för att gå upp klockan halv sju och sen fortsätta sådär igen. Slöa i flera timmar o.s.v. Varför inte bara göra det jag har att göra först sitta vid datorn efter det och sen slappa och få sova ltie längre...
Som tur är har jag sovmorgon imorgon till elva, men jag ska upp tidigt ändå för jag tänkte ta mig en runda runt stan, en powerwalkrunda. det vore inte bara bra utan även skönt! Så nu ska inte jag sitta här längre utan nu ska jag ta och sova! Godnatt allihopa! (:

Kommentarer
Postat av: mickis

istället för lat-enna läste jag blatte-enna. Vet inte hur men garvar ihjäl mig inombords ;)

Postat av: ena

HAHAHA, FYFAN på dig. nu vet jag vad du tycker mickis (; onda ögat på dig idag!;)

2008-04-04 @ 09:20:29
URL: http://ennaena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback