krog myndig

Nästa lördag blir man 18 ! Snacka om att jag har längtat! Mest efter körkortet nog men även en till sak som ska bli så otroligt skönt! Och det är att slippa de här hemma festerna som alltid slutar med att det kommer fjortisar. Oinbjudna fjortisar. Jag är allergisk mot såna. "aaamen guud, shit asså! Var är min vodka flaska? Hallå?! har du en cigg eller?" GÅ DÖ!

Har varit ute och gått med Ida i typ 1 ½ timma. Duktigt. Precis när jag kommer till dörren kommer mamma ut och säger följ med till affären! Jahapp, vill inte säga nej. Nu sitter jag här, funderar på att gå och lägga mig och läsa Berlin boken som ska va klar till måndag med reflektioner och grejer." Be cool stay in school! "

Kommentarer
Postat av: Anela

KROGEN OM EN VECKA!
KROGEN OM EN VECKA!
KROGEN OM EN VECKA!
KROGEN OM EN VECKA!
MEN HALLÅ, VART FAN ÄR MIN VODKAFLASKA?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback