Jag som blondin har roligare!

Jag ska bli blond igen, sakta men säkert! Var och provade en tröja igår, en turkos riktigt fin! Och jag fick en mindre chock när jag såg mig i spegeln. Jag såg hemsk ut! Jag har ALLTID passat i den färgen, i ljusblå. Men inte längre?! Så prova jag en grön, inte den heller! Bara för att jag blivit brunett, som blond passade jag i alla såna där lite mer starka men fina färger, men inte längre! Därför har jag bestämt mig för att bli blond igen! Wheter you like it or not. Många säger att jag är snyggare som brunett, samtidigt som många andra säger blondin!
Och visst saknar jag det blonda, det bruna är skönt för man slipper färga och slita på håret. Men det blonda är PANG! ;)



image139

image140




Pang liksom! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback