Hurtig

Heeyhey heey! Jag var så duktig igår! Hade sovmorgon till elva, men jag gick upp kvart över åtta, satte bara på mig mina mjukisbraller och sen gick jag ut på en promenad. Powerwalk i en timma! Duktig va. Kom hem sen, duschade och fixade iordning mig. Mamma var hemma när jag kom; vad gör du ? ska inte du va i skolan ? Nej jag har sovmorgon jag var på promenad.. Ena, hur mår du?...
Skola sedan och jobb. Efter jobbet gick jag till mammas jobb en stund, hon skulle dricka kaffe så ville hon att jag oxå skulle göra det med henne. Gick hem runt halv åtta, och kvart över åtta åkte jag och pappa för att hämta mamma. Det går riktigt bra med körandet faktiskt! Riktigt bra!
Idag, är det skola till fyra har dock hål nu till halv två... funderar på att antingen gå hem eller till stan och  ta en fika,... Hm... Jag har även riktigt ont i min rumpa och ben efter den där powerwalken! Blir en till imorgon. Ska fixa nagelförlängning idag(: och imorgon blir det norrköping med kusinen och hennes två killkompisar.. That's all.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback