helgen.

Heej igen! Har inte skrivit på "länge".. Jag har varit lite upptagen med allt möjligt! Helgen har varit mycket bra! I fredags jobbade jag till sex sedan gick jag hem fräschade till mig lite och gick till Ida som hade tjejkväll. Det var som back in the days! Evelina som man inte träffat på evigheter och även annika, samt Jossan var där och Ida såklart! Vi satt och pratade lite, myste i hennes kök med snääcks och dricka :) Jag gick hem runt tolv för jag skulle jobba på lördagen.
Jobbade från halv nio till tre. Kom hem runt fyra för jag var och mötte mamma hon slutade strax efter tre och det tog en stund innan vi kom hem för hon bar på en massa grejer och jag på min feta vas som jag köpte och rosa pinnar. Köpte en stor glasvas (en lång en) och vita stenar till som jag har i den och sen en massa rosa bambus pinnar. Den har jag ställt i mitt rum till min vita dåvarande tråkiga vägg.. Nu har det blivit en liten färgklick där (:

På kvällen skulle det bli tjejkväll hos Annika. Jag mötte Katarina på busshållsplatsen vi skulle ta bussen till Mariefred där Annika bor (: Såklart så skulle det börja regna precis när man skulle gå, och jag hade stått och lockat håret! men jag tänkte äh det gör inget jag tar paraplyt till bussen, och SÅKLART så ska paraplyt gå sönder! Jag är ju så duktig och har av det på mitten så jag har "pinnen" i ena handen och själva paraplyt i andra.. Hittade inte det andra paraplyt så jag fick gå i regnet...
När vi kom till Annika var Belma där, Annika, Malin, Moa och Hanna där. De hade laddat upp med dricka, snäcks och singstar! Jag löööv singstar! Alexandra kom efter ett tag också(: Det blev mycket skratt där och mycket singstar kan jag lova!
Vid tio gick vi till bussen för att gå på "fest" i strängnäs men det sket sig så vi tjejer drog till malins lägenhet. Så himla fint hon har det! Jag är jätteavundsjuk på dig Malin! Jätte!

Igår gick upp "sent-tidigt", städade rummet i tre timmar. Det såg ut som ett bombnedslag, som vanligt. Mamma sa att jag inte kan hålla rummet rent och fint i en dag! Så kommer pappa med sin kommentar: vadå dag?! någon timma snarare! Men jag vistas ju ändå inte i rummet, det fungerar ju som en garderob istället..
Pluggade en hel del igår också vilket är väldigt ovanligt att jag gör på en söndag! Belma kom till mig vid åtta, eftersom det var så fint väder ute så tog vi en promenad till stan och köpte (tyvärr) godis.. Jag skämde ut mig såklart... Känner en tjej som jobbar på godismonstret och när vi kom in där så trodde jag det var hon som satt där så jag skriker över hela butiken tjeeeeeeena och sträcker upp handen i luften... Tjejen ba tittar på mig... "Oj förlåt, trodde du var Maja haha..."drar jag med då och skäms lite. Visst det hade inte varit lika pinsamt om inte den supersnygga killen satt med henne där! Ah han var het!

När vi var hemma igen fick Belma förhöra mig på rättskunskapen som jag har prov i imorgon. Jag kunde det mycket bra. Vi fick något kedjebrev om Engla som nu är död. Jag tycker jättesynd om tjejen och hennes familj. Va fan är det för idiot som mördar små flickor, bara för att "han inte fick några tjejer". Såna människor borde slaktas! Jag hade massakerat honom ifall han gjort mina syskon något. Såna människor borde inte få leva. Satans idiot, han begravde även flickan. Tänk flickan i den stunden då han gav sig på henne och mördade henne. tänk hur rädd hon var då. Uh, jag ryser när jag tänker på flickan. Vad har vi för skadade människor runt omkring oss? Och för det här kommer  han att få något år i fängelset och sen släpps han igen... Vad är det för dumheter?! Jag är så förbannad! Stackars flicka..

Kommentarer
Postat av: Malin

Sing Star är alltid underbart! ^^ Och fan vad vi två ägde på Whitney Houston - "Your Love is My Love"!! Jag tror att folk tröttnade lite på oss när vi körde den tredje gången.. ;D

Postat av: ena

haha, vi ägde de med den låten (; höhö. måste vi göra om! ;D

2008-04-14 @ 22:29:49
URL: http://ennaena.blogg.se
Postat av: jenni!

va inte jag oxå där?:(

2008-04-19 @ 18:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback