Fredag

Hemma en fredagkväll. Orkar inte göra så mycket ikväll jag är rätt trött. Klockan sex imorse vaknar jag av att mobilen vibraerar (har på ljudlöst när jag sover) hemligt nummer stod det.. Kanske är mamma som ringer från jobbet tänker jag, sen kom jag snabbt på att mamma börjar inte sex och att hon inte ens jobbar idag... Men jag svarar ändå... "Halllloooooe! Är det Kerstin elleeer?!"  Frågar någon man.... Ååååh, "Nej det är det inte" - "Nehe okej, förlåt!" Vem ringer fel sex på morgonen?! Och till mig såklart! Jaja..
Egentligen skulle vi börja halv två idag, men jag har historia halv nio på morgonen med en annan klass... Men vi har eget arbete på det,men han sa att vi skulle komma ändå... Happ så kommer man dit, till lektionen och då vill han bara ta närvaron den nöten!!! Sen var det fritt. Ja så jag hade hål i fem timmar! Jag blir så sur på den här skolan ibland, och deras äckliga håltimmar! Jag kunde ha slutat tolv idag och inte fyra om det inte hade varit för deras håltimmarr!! Men jag gick till stan då och skulle försöka fördriva tiden tills Belmas lektion var slut, 11:15... Letade efter något festligt att ha på sig till festen imorgon, hittade dock inget festligt... Men jag köpte ett par jeans. När belmas historia var slut gick vi och åt och fikade på Georges. Träffade även Feisal där, hehe "for shizzle!"
Halv två började vi igen med matte C i en timma och tjugo minuter! Urk, sedan rättskunskap och sedan hem!
Skönt. Har varit och kört lite med pappa, han håller fortfarande på och leker med ratten när jag kör och ska "hjälpa till". Något irriterande, mamma satt där bak och asskrattade när jag måste skrika "släpp min ratt!" lite då och då.

Nu ska jag kila och kolla film! Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback