Fredag morgon

Trodde jag hade historia imorse, men nej ingen samling utan fritt. Jag sitter här istället, i cafeterian med Eve och pratar om allt möjligt... "Hur gåre för killarna med dig ?" haha fråga hon mig men hon menade tvärtom, hur det gick för mig med de.. (;
Vi sitter och pratar om Berlinresan också, bara en månad kvar nu!! Party på båten! Måste fira mig som fyller arton ju! Påväg till skolan träffade jag en kille som jag "känner". Han jobba med någon man där, de skulle fixa vägen eller något så stod han med en spade eller vad det nu var och sa "den här är till dig"
"Haha, visst du, då måste vi byta kläder om jag ska hålla på och gräva (;" Jag har rosa tröja på mig och rosa sjal. Haha, "Är du påväg till skolbänken?"
"Vadå skolbänken?"jag koppla inte..
"Ja, går du inte i skolan?"
"Jo.."  jag tänker fortfarande
"Ja skolbänken!"
"haha, ja men jag trodde man hade sånt på lågstadiet och inte i gymnasiet hörru(;"
"Är det bra med dig då?"
 "Joda det är bra, hur är det själv?"
"Ja det är ju fredag!"
"Jo, men nästan så att det inte är det för mig för jag jobbar idag, och imorgon..."
"Var jobbar du ?"
"På rosenius.."(blomaffär)
"Åh fan är du där? aha, du är en såndär med gröna fingrar, höhö(;"
"Javisst serru.. du får väl komma dit någon dag(;"
"Det ska jag göra"

Hehe den killen är så skön:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback