flippa ur,

Igår var verkligen inte min dag! Jag vaknade ganska tidigt för att sätta mig och plugga Europakunskap- berlin. Läste igenom alla häften som vi fått, och det är runt 105 sidor. Sen satte jag mig vid datorn och skulle sammanfatta alltihopa från år 0 till 1949. Det gick jättebra hade bara 2 sidor kvar, hade skrivit 6 sidor. SEN så lägger mitt word av! Jag kan inte göra någonting, kan inte skriva, kan inte kopiera texten hela word är låst! Det visa sig att den hade gått ut och nu måste jag köpa en Office skiva för att den ska börja funka igen, lycka till klockan var sex och det var lördag! Jag börja störttjura. Jag hade suttit i fem timmar med den där skiten sammanfattat, läst och var nästan klar så lägger hela skiten av! Jag som tänkte avsluta skiten och lägga ner plugget för dan! Nu var det bara att börja plugga igen, om! För jag kunde ju inget! Hade inte bara sammanfattningen på datorn utan hade även min historie uppsats på åtta sidor som skulle vart inlämnad idag. Den kommer jag inte åt! Och israel uppsatsen var på datorn, den kommer jag inte åt heller. Fan så lack jag blev, jag grät som en liten unge. Faaan, nu när jag har som mest liksom! jag flippa ur totalt igår, hade lust att slänga datorn och mig i väggen!

Nu ska jag sätta mig ner för att plugga om Berlin, Fredrik (lärarn) tar kål på mig. Verkligen, jag längtar tills den här veckan är slut, längtar till slutet av v.19!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback