Europa hit, europa dit.

Idag när jag loggade in på msn fick jag ett meddelande från en kille som hade skrivit till mig då jag var offline. Där stod det "Kul tjej som skriver hej och sen loggar ut. Hoppas du ser det här för det är som jag sa du har blivit dryg europa tjej"
Ehm okej, för det första loggade inte jag ut, utan jag loggades ut* och det gick inte att logga in igen. Sen har jag blivit dryg? På vilket sätt då?! Hah, killen har inte träffat mig på över ett år, vi pratar inte på msn alls typ, eller smsar. Hur kan han då tycka att jag är dryg när vi inte snackat med varandra?! Hur kan han veta hur jag är då? Och vi får inte glömma det där "dryg europa tjej" Jag blir så förbannad när de håller på och drar alla över en kant, bara för att ditt ex som råkar gå på europa är über dryg behöver inte alla andra tjejer vara det.  Att folk tar in Europa är bara en ursäkt, alltså det är så jävla töntigt av er. Europa hit och Europa dit. Ärligt talat så är det bara ni som bryr er om oss europa elever, för jag vet inte någon, någon europaelev som snackar om er andra "icke europa barn". Vi bryr oss inte helt enkelt så snälla släpp det ni också.
Fattar inte att just Du kunde skriva sådär, av vilken anledning liksom tycker du att jag blivit dryg? För att vi umgicks lite för något år sen och "glidit isär"? Mina andra tjejkompisar som sa en massa skit till dig rakt upp i ansiktet till dig, som umgicks med dig suuuper mkt, och som också glidit isär, de är inte dryga då? Nej just det ja, det är bara för att jag går på Europa. Om det är någon som är dryg så är det du, som inte ser mig som den jag är utan som kollar på vilken skola jag går på och antar att jag är som ditt ex och ett fåtal andra... Riktigt dålig stil av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback