det var det fräckaste jag hört!

Sitter med syster nu, och så frågade jag henne vad jag skulle få utav henne nu när jag fyller arton för hon är så krävande själv, "du kan väl köpa det här, köp den där, jag vill ha den där"..
men hursom så svarar hon att jag inte ska få något, att hon inte har några pengar... Tack täntke jag! Men det gör inget, hon är ju bara tolv ändå(;
Så frågade jag henne vad hon hade fått av mig när hon fyllde år... och vi satt och tänkte och tänkte och det tog lång tid till hon kom på vad hon fick av mig. Och då hade jag tagit med henne till Eskilstuna så hade hon fått välja vad hon ville ha och då hade jag köpt bodylotion till henne, glitter bodyspray, tre par örhängen, tröja, &läppglans. Så sa jag till henne men det var ju en bra present! du fick en massa ju! 
så svara hon "sådär". Fräckt! Hon säger sådär till sin present hon fick välja ut själv och vad ska jag säga då som inte får något alls! haha. Krävande syster... 
image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback