Cu(z) I kno ur the talk of the town yea

Yeye, satte klockan på kvart i sex imorse för att jag skulle va i skolan kvart över sju. Varför? Jo för att idag var bokningen till rummen i Berlin.. Så det var först till kvarn, halv åtta skulle hon börja då. Folk var där sex på morgonen?! Det fattar jag inte... Men vilken tur att belma är pigg på morgonen och att hon var där tidigt, för jag råkade försova mig lite...
Hade sovmorgon till elva men jag offrade ju den då jag kom till skolan åtta. Käkade frulle i skolan och satt och pluggade sen. Rätt chill dag idag, ett riktigt plus idag är såklart det fina vädret!
Sitter hemma hos Belma nu, vi ska plugga Europakunskap och äta goood maat!

Påväg hem till mig idag säger Belma,
"Jag har lärt mig växla! 1:an, 2:an, 3:an, 4:an, 5:an, och 6:an!! finns det en  sexa?"
Höhö, bra belma du kan växla bra du (;

eller den här;
B: "den där bilen är så jävla ful"
E: "ah jag med!" haha jag skulle säga jag tkr oxå det.

"Haaa, en platt nyckelpiga! vad heter nyckelpiga på engelska Belma?"
"KEEY-PIGA"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback