cable guy!

Så kallar jag och Belma en kille här. Vet dock inte om han är någon "cable guy", vet inte vad han jobbar med men han åker runt i en firma bil - därav cable guy. Han brukar äta på caféet jag jobbar på ibland så det är så jag vet vem han är och han vet vem jag är.

Vi fick ha eget arbete idag på rättskunskapen så jag hade tre timmars lunch. Inte illa va! Och vädret kan inte va bättre idag! Jag och Belma gick till fiket och åt lunch och chillade i solen. Det var föör underbart! Det som satte ett plus i kanten på den här dagen var alla söta killar. Haha. De var överallt, jisses tänkte jag!
Först var det två killar som satt vid oss, såg ut som telefonförsäljare (alla sådana är snygga), sedan gick de runt på stan och pratade med folk. De gick förbi oss flera gånger. (: Belma : "DÄR ÄR DE ena!"
Efter ett tag kom det två killar till och satte sig vid bordet bredvid och började snacka med oss. Sjysta, dock var de för gamla men de var kul!
Jag och Belma sitter där i solen och steker som vanligt och jag tittar upp så kommer min och Belmas cable guy som vi kallar honom :D Han sätter sig vid de andra killarna.
Vi började snacka om ålder jag och han. Han frågade ifall jag tog studenten iår. Nej tyvärr har ett helt år kvar. Åh fyfan säger han då.. Ja du, man kan ju alltid se det från den ljusa sidan, jag är ung (; Hehe ja det kan man ju...
Belma fick sms hela tiden och han ba ah här var det någon som var populär! Sen när han fick sms vart han överlycklig och skulle skryta. Vadå skicka du till dig själv eller? skoja jag med honom. Så kom vi in på att han hade facebook... Gosch killen hur gammal är du?! Ja har inte alla det frågar han mig. Jo men.. Så ville han att jag skulle säga hur gammal jag trodde att han var... Jag sa 24, Belma sa 25 tror jag... Tack säger han... Och den äldre kvinnan som satt bredvid honom sa att han ljög. Vi fick alltså gissa vidare... Jag fick panik när han sa att han var 30! 30 bast! Värsta är att han ser ut o va 23, 24! HAHA, Belma kolla ner i marken och sa på bosniska så att han inte skulle fatta "Fan som min mamma nästan! " Uh, jag har spanat in en -78:a :D  Jag vart riktigt chockad, han satt bara där och flina och var asglad för att jag sa att han såg ut o va 6 år yngre. "Ja ni tjejer jag kan inte ro för att jag ser bra ut" hahaha.
När ska han gifta sig?! fråga Belma:D

Kommentarer
Postat av: belma

hahahaha. fan han är het för sin ålder iaf :D

Postat av: ena

joda det är han :D haha

2008-04-29 @ 22:03:56
URL: http://ennaena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback